Saturday, December 12, 2015

I ❤ HIGHLIGHTERS

Napokon je došla nova Essence praznična kolekcija u CM pa sam uzela neke novitete, a među njima i novi highlighter. Imam ih i previše ali kad vidim slatko pakovanje, pa uz to još novogodišnje i sa zvjezdicama kako da odolim.
Svi koje imam su različiti pa rekoh da vam malo uslikam i pokažem kako koji izgleda, pa vam mozda olakšam koji da kupite.
Svi su jako povoljni i svima dostupni, a dobro rade posao.


Hajlajteri (engl. highlighter /'hai lai ter/ ) služe da svojim svjetlucavim česticama privlače svjetlo i zato se nanose na istaknute dijelove lica koje želite još više istaknuti (jagodice, ispod obrve, greben nosa, vrh brade...). Mogu biti tečni, kremasti, praškasti, presovani... 

Iluminatori (engl. illuminator  /i'lu me nei ter/) su uglavnom tečni ili kremasti i oni u sebi imaju dosta sitnije svjetlucave čestice u odnosu na hajlajter, pa se mogu miješati sa tečnim puderom da bi se dobio blistav izgled. Njih možete nanijeti na ruke, noge, dekolte, kao svjetlucavu kremu. Ne preporučuju se za osobe sa masnom kožom.

                                                                                                      pic from Pinterest

ESSENCE- #SECRET PARTY bronzer+highlight



Iz ljetne limitirane Essence kolekcije je ovo ogromno čudo. Kada se koriste posebno ni bronzer ni ovaj svjetliji dio koji je recimo kao hajlajter, nisu nešto. Ali kad ih većom četkicom pomiješate dobijete toplu nijansu sa blagim sjajem. Nije loša kombinacija sa ljeto, ali apsolutno nije neophodan.

AVON- Glow☀


Opet kombinacija bronzera i hajlajtera, i ovdje možete vidjeti koliko mi se hajlajt dopao. Savršena nijansa za moj ton kože i žao mi je što ga ne mogu naći. Mislim da je to neka ljetna kolekcija. Ako neka od vas ima više informacija o ovom proizvodu neka javi, uzela bih ga ponovo. 
U mom slučaju apsolutni je #musthave

ESSENCE- Soo glow!



Ovaj Essence hajlajter je kremaste strukture, i jako lako se nanosi i prstima i četkicama. Idealan je za dio ispod i iznad obrve i unutrašnji ugao oka. Našla sam ga u DMu na onim policama gdje bude snižena kozmetika i pojma nemam da li je u redovnoj ponudi ili je neka limitirana kolekcija. Meni je divan jer volim proizvode koji imaju više namjena, a ova roza boja bas fino osvježi lice. 
Ako vam treba nešto da može i na kapke i na obraze, potražite ga.

ESSENCE- Cinderella



Jedan od mojih omiljenih hajlajtera je ovaj Essence Cinderella. Divno pakovanje, velika gramaža, sedefasto bijela boja sa hladnim podtonom i sitnim četicama, dugotrajan, odlično se blenda sa rumenilom... Ja mu nisam našla ni jednu manu :) Mislim da bi na curama jako tamnog tena bio presvijetal pa ako ga nađete i planirate kupiti isprobajte ga.

ESSENCE- Merry berry



Najnovi Essence hajlajter koji još nisam dovoljno testirala. Na prvu mi djeluje svjetliji i manje sjajan od ostalih koje imam i mislim da će biti odličan za svakodnevni makeup. Ima toplu nijansu i blag sjaj pa bi se mogao koristiti i kao baza sa sjenku da da malo sjaja :) Košta oko 6KM.

AURA- Highlighter, Warm spice



A sad ljubav! Moje oduševljenje ovim Aura hajlajterom ne znam kako da vam prenesem. Ovo je treće pakovanje koje uzimam i uživam u njemu pa skoro svaki dan. Stara varijanta je bila malo drugačija od nove, ali ni ovaj nije loš. Topla zlatno roza nijansa idealna za obraze i bez rumenila. 
Moj apsolutni favorit. Postoji u još jednoj nijansi koju ja nikako da uzmem i probam. Cijena je oko 8KM.

CITY COLOR- Contour effects2



Fantastična paleta sa oooodličnim hajlajterom. Pigmentovan, sa sitnim česticama, hladno bijeli, idealan za razne kombinacije. Koristim ga bez problema za dnevni make up i uopšte nije prenapadan ili presjajan. Ovu paletu morate imati jer bolju kombinaciju za konturisanje po toj cijeni nema šanse da igdje nađete. Košta oko 1300din cca 11e.

AURA- Illuminate me


Opet Aura i opet ljubav! Ovaj tečni iluminator je fantastičan i kada se nanosi sam, i kada se miješa sa podlogom. Ja ga volim spužvicom utapkati na jagodice i tad se baš dobro stopi i blista. Za naglašavanje dekoltea je savršen jer se lako pomiješa sa mlijekom i razmaže po tijelu.
Ovaj moj je u nijansi Sunlight, a postoji i još jedna rozikasta nijansa. 


Nemojte biti lijene i stati samo na rumenilu. Dodajte malo hajlajtera iznad rumenila na jagodice obraza, ispod obrva i iznad gornje usne i vidjećete kako će vam lice u sekundi zablistati :)

Video u kom se vide svi hajlateri u svom punom sjaju pogledajte na mom Instagramu  yowanna_delfin.unique 

Hvala za čitanje pa se vidimo ubrzo ;)


13 comments:

  1. Dugo sam gledala ovaj Aurin highlighter ali nikako da prelomim da ga zaista i kupim.Mislim da sam sad definitivno prelomila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidi samo koji će ti više odgovarati, meni su bolji ovi zlaćkasti :)

      Delete
  2. Zelim aurin hajlajter !Zelim i ovaj iluminator aurin! Imam ovaj essence iy cinderella kolekcije i meni je presvijetao,ali zato onaj iz citycolor palete koristim svakodnevno .Odlican post!
    Ivana BB&B

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala dragi :) Sa Aurom nećeš pogriješiti. Ako je nema kod tebe javni pa ti pošaljem :*

      Delete
  3. Ova City Color paleta mi je prelijepa,vec je duze vrijeme gledam ali nisam je jos narucila.
    Odlicni highlighteri,Aurin iluminator predivan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paleta je stvarno odlična s tim što meni bronzer ne odgovara ali se stvarno isplati uzeti je, baaaš je povoljna :)

      Delete
  4. Divno, divno, divno, hvala ti. Imam Aurin iluminator i bas sam zadovoljna, ali moram da probam ovu CityColor paletu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii :* CityColor paleta je moj favorit godine :)

      Delete
  5. Draga Jovana fotografije su ti zaista prelijepe :)
    my blog: http://raj-sminke.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Superr post!!!

    Pogledaj i naš blog- http://diyformi.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Very informative and impressive post you have written, this is quite interesting and i have went through it completely, an upgraded information is shared, keep sharing such valuable information. Sell Clips

    ReplyDelete