Sunday, June 12, 2016

RECENZIJA- MUR- Hot spice ultra blush palette

Kao nastavak serijala o mojim Makeup Revolution novitetetima, danas vam donosim recenziju njihove palete rumenila u nijansi Hot Spice


Dobila sam je od Maje sa bloga My beauty corner prije par mjeseci, i od tad sam sve nijanse pažljivo testirala da bih vam mogla napisati realno i detaljno sve prednosti i mane ove palete.




Zaštitna ambalaža je dosta čvrsta mat crna kartonska kutija, na čijoj prednjoj strani piše samo da se radi o paleti rumenila, sa strane je naveden sastav, a pozadi su dosta nerealno prikazane nijanse i tu je i ime palete.



Ambalaža palete je standardna MUR, sjajna crna kvalitetna plastika sa podacima o paleti sa zadnje strane. I opet ona ambalaža na kojoj ostaju otisci prstiju :D 
Paleta je dimenzija 16x8cm, ukupna težina rumenila ove palete je 13 grama, a rok trajanja je 12 mjeseci.


Na unutrašnjoj strani poklopca je veliko kvalitetno ogledalo. Daje joj težinu ali je po meni totalno nepotrebno.
U paleti se nalazi 8 nijansi rumenila, od kojih su dve poslednje nijanse ustvari iluminatori, što je odlična ideja jer su rumenila uglavnom mat i u jednom potezu četkicom preko iluminatora svako od ovih rumenila može postane sjajno.
Ja nisam neki ljubitelj rumenila u velikim paletama jer uvijek napravim haos pogotovo kada su ovako blizu jedno drugom, ali zbog odličnog izbora nijansi u ovoj paleti, to joj ne zamjeram :) 
Sva rumenila su dobro pigmentovana, pa ih morate pažljivo nanositi. Ne osipaju se nešto pretjerano i bez problema se mogu međusobno mješati. Meni je to veliki plus jer volim prilagoditi nijansu svom tenu tako što pomiješam više boja i iluminatorom dodam malo sjaja.
Rumenila nažalost nisu imenovana.


Ove tri nijanse su iz gornjeg reda,


a ove tri iz donjeg reda.


Oba iluminatora, gornji roza hladniji sa srebrno bijelim odsjajem i donji, lagane boje i diskretnog zlaćanog  sjaja (moj omiljeni).

Meni kao nekom ko ima dosta svijetao ten, većina ovih nijansi je pretamna u zimskom i proljetnom periodu. Ja sam najčešće nosila ili same dvije poslednje nijanse iz donjeg reda ili sam kombinovala srednju nijansu iz gornjeg reda sa iluminatorima.
Kako dolazi ljeto i tamniji ten, vjerujem da ću iskoristiti i ove prve tamnije nijanse.

Što se tiče trajnosti na licu, ova rumenila su meni bila ok. Ne traju svih 10- 12 sati koliko svakodnevno nosim šminku, ali ne prave fleke niti mijenjaju boju što mi je bio slučaj sa nekim drugim rumenilima istog cjenovnog ranga.
Iluminatori su odlični za brzinski makeup, i super se mješaju i sa sjenkama i na kapcima traju dosta dugo.

Na zvaničnom sajtu Makeup Revolution cijena ove palete je 8.34e što je nevjerovatno malo i za kvalitet i za količinu. Kod nas je možete poručiti sa FB ili IG stranice Makeup Revolution BiH, gdje je cijena nešto viša ali računajte da ste izbjegle poštarinu od 11e koju morate platiti kada naručujete sa zvanične stranice.

Ovu paletu rumenila bih preporučila svim curama koje se vole igrati šminkom i eksperimetisati bojama. A ako ste tip koji koristi jednu do dvije nijanse rumenila i iluminatora, onda ovu paletu zaobiđite.
Apsolutno nije neophodna da je imate u svojoj kolekciji, ali ako je uhvatite na sniženju ili da imate povoljniju poštarinu, poručite je i uživajte u mogućnostima koje pruža.

Pišite mi da li vas zanima uporedna recenzija svih drogerijskih rumenila koje imam, i moja preporuka koje je od njih najbolje i koje bi svaka od vas trebala imati...

Hvala za čitanje pa se družimo uskoro :*








7 comments:

  1. Fotke su savrseneee :-) Ali slazem se da ovo nije nesto sto je neophodno :-) :-*

    ReplyDelete
  2. Fotke su savrseneee :-) Ali slazem se da ovo nije nesto sto je neophodno :-) :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nato puuuno :* Super je za igranje i kombinovanje, moze fino posluziti curama koje sminkaju i treba im veci izbor boja u jednom pakovanju :)

      Delete
  3. Svakako nam pisi o jos rumenila! Ova paleta me zainteresovala i rado bi je probala ali iskreno, kada uporedimo cijene MUR u hrvatskoj i kod nas, bude mi zao dati novac.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu hocu :) Ma najvise se isplati naruciti sa njihovog sajta sa par prijateljica i podijeliti postarinu, ali treba imati srece pa da sve imaju na stanju :)

      Delete
  4. Uzela sam dvije palete iz MUR-a i prezadovoljna sam, ni ne sumnjam u rumenila. Mada ovako nesto treba uzet samo jednom godisnje cisto da pocastis sam sebe :)

    Charming Coco

    ReplyDelete