Thursday, November 9, 2017

Daniel Wellington Christmas offer

Koliko god nam se činilo daleko, praznici nas čekaju tu iza ugla :)
Nemojte biti kao ja i poklone za svoje najdraže kupovati u 5 do 12 (bukvalno) već se osigurajte na vrijeme.
Ja sam oduševljena Daniel Wellington satovima i momku sam za rođendan poklonila jedan, a kako je krenulo dobiće još jedan za Novu godinu :D
Šta ću kad mi se dopadaju i samo zamjenom kaiša mogu i ja njegov sat nositi, a može i on moj.
Kliknite ovdje i pogledajte kako sami možete kreirati super sat i napraviti odličnu kombinaciju za poklon.
Ja sam se potrudila da vam osiguram 15% popusta na kupovinu bilo čega sa Daniel Wellington sajta i moj kod YOWANNA15 možete iskoristiti do kraja godine. Imate i besplatnu dostavu sirom svijeta :)


Ovo je moj novi ljubimac, novi Daniel Wellington model Classic Petite u crno srebrnoj kombinaciji sa odgovarajućom cuff narukvicom.


Kučište je malo i dosta tanko, a narukvica je metalna. Savršen mi je za ove hladne dane u kombinaciji sa džemperima.




Za više fotki pratite me na Instagramu ovdje


Do idućeg posta, veliki pozdrav :*




2 comments:

  1. "Moj novi ljubimac" a ja otiđoh na mačka :D on mi je najslađi :D
    Ovi satovi su divni :)

    ReplyDelete