Tuesday, October 13, 2015

NEW IN + REVIEW- Maybelline The blushed nudes paleta

Nisam mogla izdražati do vikenda, a da vam ne recenziram najnoviju paletu u mojoj kolekciji, Maybelline- The blushed nudes.


Zaljubila sam se u nju čim sam je vidjela na Maybelline Instagramu, posebno zbog ovih par ljubičastih sjenki jer obožavam Maybelline ljubičaste nijanse. Podsjetila me na UD Naked 3 koju imam i L'Oreal- ovu La Palette Nude. Kad sam malo pregledala recenzije saznala sam da je L`Oreal krovna firma Maybelline- a i Urban Decay-a tako da sličnost izmedju paleta i boja u njima nije slučajna :)
Nisam sigurna da li se može nabaviti kod nas, ali je možete naručiti sa Ebaya npr. ovdje. Meni je donijela drugarica iz Kanade.


Paleta je dimenzija 12.8 x 7.5 x 1cm. Pakovanje je plastično, lagano, sa providnim dijelom koji pokriva sjenke, pa ih odmah možete vidjeti. Ne dođe u zaštitnoj kutiji vec se preko dijela gdje se otvara nalazni sigurnosna naljepnica. U njoj se nalaze dva spužvasta aplikatora (koje ja odmah izbacim jer nikad nisam znala raditi s njima) i tu je 12 sjenki koje su složene u dva reda. Na prvi pogled se odmah vidi da su u gornjem redu svjetlije, a u donjem redu tamnije sjenke.




Sve sjenke su lijepo pigmentisane, ne osipaju se i lako se nanose i blendaju. Savršeno za dnevni make up koji mozete transformisati u jači večernji uz pomoć par tamnijih nijansi.
Na poleđini pakovanja je shema na kojoj su sjenke podijeljene na quads, trios i duos.





Prvi quad mi je bio go-to varijanta za svaki dan, a treći za malo jači look.
Ja sam ih koristila sa Art deco bazom za sjenku i nisam imala problema ni sa blendanjem ni sa trajnošću.
Bez podloge za sjenku, pigmentacija je slabija i na kapku traju 3-4 sata bez skupljanja u pregibu, a sa bazom mi traju cijeli dan bez pomjeranja.




Nažalost pojedinačne sjenke nemaju imena pa sam ih ja numerisala radi lakšeg opisa.


I red
1. sjenka je bijela, više mat ali sa blagim sjajem. 
2. sjenka je divna, nježna nude roza
3. sjenka je pastelno zelena, hladna i više mat
4. sjenka je baby roza, takođe više mat i hladnija
5. sjenka je savršena mauve nijansa, zagasita mat koja ide na ljubičasto
6. sjenka je sjajna, jako pigmentovana boja bakra

II red
7. sjenka takođe jako sjajna, boja starog zlata
8. sjenka ja mat zemljano smeđa, najslabije pigmentovana
9. sjenka je sjajna, sivo zeleno smeđa
10. sjenka je mat tamno zelena
11. sjenka je sjajna, rose gold nijansa
12. sjenka takođe sjajna, jako pigmentovana tamno ljubičasta

Ovdje sam ih sve nanijela nakon Art deco baze, prstom u jednom sloju.


Ja sam zadovoljna izborom boja, kombinacijom mat i sjajnih nijansi i postojanošću na kapku.
Po kvalitetu i trajnosti sjenke su ispod Naked3, ali nijanse su jaaako slične (osim zelenih) pa bi ovo mogla biti dostupnija i prihvatljivija zamjena.

Na onoj mojoj tabeli od 1- apsolutno ti nije neophodno do 5- moraš imati, ova paleta je čvrsto 4. mjesto, a za nekog ko ne želi imati deset paleta istih i sličnih nijansi i traži sve iskoristive boje na jednom mjestu, Maybelline The Blushed Nudes je apsolutni must have.
Tako da, kad budete u prilici, uzmite ovu paletu jer je prihvatljive cijene, solidnog kvaliteta i trajnosti, a boje su iskoristive i nosive svaki dan.
Uz to je dosta mala i lagana, i bez problema je možete nositi svaki dan u neseseru u torbi :)

Hvala za čitanje i vidimo se uskoro sa jednim jednostavnim DIY projektom ;)









10 comments:

  1. Objasni ti meni zasto ja ovo nemam???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam znala da je ovako fina, pitala bih Renči da ih donese više...
      Znaš da ja nisam ljubitelj rozikastih nijansi ali ova kombinacija je baš superiška :)

      Delete
    2. Odmah sam znala ko je glavni i odgovorni za nabavku😉

      Delete
  2. Paleta je divna. Ja bih joj dala 5. :D Slazem se sa tobom, super za nekoga ko zeli skoro sve boje u jednoj paleti. :D Ova sjenka boje starog zlata mi je savrsena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce doci uskoro i kod nas, bas se isplati uzeti je

      Delete
  3. Paleta je stvarno predivna i sve nijanse mi se mnogo dopadaju. Steta sto se ne moze kod nas nabaviti, ali drago mi je sto si ju ti ipak dobila. Sve pohvale za recenziju!
    Ako bi mogla da posjetis moj blog puno bi mi znacilo: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  4. Paleta je stvarno predivna i sve nijanse mi se mnogo dopadaju. Steta sto se ne moze kod nas nabaviti, ali drago mi je sto si ju ti ipak dobila. Sve pohvale za recenziju!
    Ako bi mogla da posjetis moj blog puno bi mi znacilo: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. Hvala puuuno! Kako mi kasnimo za svim desavanjima, ja se nadam da ce kod nas doci uskoro :)
    Naravno, vidimo se na tvom blogu :*

    ReplyDelete
  6. Super je, stvarno podseca na Naked 3. Odlicna recenzija, svidja mi se :)

    Adela Acanski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga :* Ima super video na YT, djevojka je uradila šminku na jednom oku sa Naked3, a na drugom sa ovom paletom, i izgleda skoro pa isto :D

      Delete