Monday, November 9, 2015

E BAY SHOPPING- HOW TO

Ćao drage moje

Danas vam pišem kako na najlakši način kupiti stvari preko eBay- a.
Ako planirate bilo kakvu on-line kupovinu trebate imati karticu kojom ćete platiti robu. Ja imam debitnu karticu iz Raiffeisen banke, preko koje sam povezana na Pay Pal. Najbolje je da vaš glavi račun bude odvojen od računa za kupovinu preko neta jer ćete tako izbjeći mogućnost nestajanja novca sa računa :D
Banke imaju super ponude kartica za on-line shopping pa se raspitajte čiji vam uslovi najviše odgovaraju. Kada dobijete karticu prijavite se na PayPal i kupovina može početi.



Ja sam na tablet skinula eBay aplikaciju, tako mi je najlakše da pretražujem nove ponude, čitam obavijesti i nevezano za laptop naručujem stvari.

Ako nemate eBay profil potrebno je da se registrujete. Možete na svoj već postojeći mail, a možete napraviti i novi samo za eBay.



Ako već imate profil dovoljno je da se prijavite.



Nakon prijave možete početi pretraživati oblasti koje vas zanimaju, a možete biti i precizniji pa u polju za pretragu ukucati šta želite kupiti.
Naravno ja opet tražim četkice za šminkanje. Kod Ana2cats sam ugledala zanimljivu četkicu koju nemam pa nije na odmet da je kupim za par dolara :D




Kada nađete artikl koji želite kupiti provjerite da li ga ima na stanju, da li šalju za BiH, kolika je poštarina i pročitajte sav opis proizvoda, dimenzije, materijal, povrat novca...






Kada kliknete pay now eBay će vas povezati sa PayPalom koji će preračunati koliki je iznos u KM i kolika je poštarina.



Nakon kupovine na vama je samo da sačekate poštara, od 7 dana pa do mjesec i više, dobro operete stvari kada dođu i uživate :)

Za Bosnu se ne plaća carina, poštarina je uglavnom besplatna za sitnice iz Kine i meni se do sad nije desilo da mi stvari dođu oštećene. Ja sam kupovala razne sitnice. ali nisam uzimala odjeću. to se još uvijek bojim naručiti zbog kvaliteta materijala i veličina.
Ne preporučujem da naručujete šminku iz Kine jer je sastav i kvalitet upitan, tako da obratite pažnju na zemlju slanja. Preko eBaya možete naći super povoljnu šminku iz USA, Engleske, Kanade...

Nadam se da sam vam bar malo pomogla da on-line shopping više ne bude nešto što vas sputava, već da uživate u svim pogodnostima koje možete otkriti na ovaj način.

Vidimo se :*























2 comments:

  1. Znas i sama da vrlo rado i cesto koristim internet shoping ali divno si ovo objasnila,da sam laik lako bih se snasla :-)
    Od sada samo molim te sve ove cetkice puta dva,ne moras ni da pitas :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno cura pita kako i šta, a uopšte nije komplikovano, znaš i sama :) A nema čega nema :D Puta dva ide sve, malo nam bilo hahahaha

      Delete