Sunday, March 6, 2016

RECENZIJA- Sleek noviteti (Concealer, Blush, Contour palette)

Ovaj post čeka spreman skoro 10 dana, ja pojma nemam zašto ga nisam objavila... Uglavnom uživajte u još par Sleek noviteta dok vam spremam(o) nešto novo i zanimljivo za idući post ;)


Kako sam bila oduševljena Sleek paletom (prethodni post) iskoristila sam priliku kada smo bili u Beču par dana na odmoru, da potražim Sleek makeup. U svim većim marketima i parfimerijama u užem centru grada nije bilo ni traga od Sleek-a. Na netu sam uspjela pronaći informaciju da se Sleek može kupiti u Prosi exotic supermarketu, pa smo se krenuli u potragu :) Našli smo adresu, našli na karti koji prevoz da ganjamo do tamo i bez većih problema smo uspjeli naći ulicu. Prvo smo ušli u Prosi exotic market sa hranom i pićem u kom nije bilo ni traga od šminke (ali smo našli Vanilla Coca Colu :D ). Malo razočarani i blago zbunjeni ponudom izašli smo i prekoputa marketa ugledali Prosi Cosmetic world :) To je to što smo tražili :) 
Divna parfimerija, radnice koje pričaju engleski (što je u Beču rijetkost) i ponuda šminke i kozmetike koja je fantastična! Proizvodi za njegu SVIH tipova kose, kreme, šminka, perike, extenzije... Da sam imala vremena, ostala bih cijeli dan tamo.
Od Sleek stvarčica sam uzela tri stvari- set za konturisanje, rumenilo i korektor.
Nažalost tada nisu imali velik izbor paleta sjenki za oči, pa nisam uzela ništa od sjenki novo i zanimljivo. 


Sleek- Faceform contouring and blush palette- light 373



Ova njihova kartonska ambalaža mene oduševljava. Iako mi je teže koristiti proizvode kada su u kutiji, ja Sleek ambalažu ne bacam. Dekoriše mi make-up kutak i mene usrećuje :)
Na poleđini su napisani podaci, sastav i namjena, a unutra je paleta dimenzija 10.5 x 6cm. Rok trajanja je 24 mjeseca što mi se jako dopada jer ću je moći dugo koristiti :) Ukupna težina sve tri nijanse je 20 grama.



Ogledalo koje je na cijeloj unutrašnjoj strani poklopca daje finu težinu paletici pa iako je dosta mala u ruci lijepo ''leži''. Moja paleta je u nijansi light 373, i na pitanje da mi prodavačica pokaže i tamnije nijanse ona je demonstrativno rekla ''Noooou'' :) 


Prva nijansa, namijenjena za konturisanje je više brozer nego kontur boja. Topla smeđa, narandžasto žutog podtona idealna je za davanje topline licu i NIKAKO nije za konturisanje. Najveća greška kada konturišete lice je da prirodne sjenke naglašavate toplim nijansama. Za naglašavanje sjenki i postizanje ''mršavijeg'' i užeg lica koritite sivkaste i hladne smeđe tonove, nikako bronzere. Ja ovu nijansu koristim na spoju lica i kose, da malo ''ugrijem'' lice i dam mu lagani osunčan izgled. Ovo je jedina nijansa bronzera koju imam, a da mi savršeno odgovara.

Druga nijansa je divan, lagani hajlajter. Bez šljokica, samo sa diskretnim sjajem ovaj hajlajter je meni idealan za dio ispod obrva, unutrašnji ugao oka i iznad gornje usne. Super se blenda sa mat rumenilima i mat sjenkama i da im lagani sjaj. 

Treća nijansa je razlog zašto sam kupila paletu :) Rumenilo koje je tako lijepo pigmentovano, lagano sedefasto sa zlatnim odsjajem i za mene idealne roza zlatne boje. Kada njega stavljam, ne treba mi hajlajter i odlično je za lagani dnevni make up. Nije pogodno za nadogradnju, pa kad ga nanosite u više slojeva ne ostaje boja nego samo više sjaja. Na licu mi stoji bez pomjeranja cijeli dan.


Sleek- Blush- Rose Gold 926




Dugo sam čitala sve najbolje o Sleek rumenilima i kada sam probala rumenilo iz kontur palete, morala sam kupiti još jedno ali malo tamnije :) 


Ambalaža je standardna mat crna, od kvalitetne plastike sa ogledalom na unutrašnjoj strani. Težina rumenila je 8g i sa ovako dobrom pigmentacijom nema šanse da ga potrošim prije nego mu prođe rok trajanja od 24 mjeseca.
I ono u sebi ima sitne sjajne čestice, ali je za razliku od onog iz palete dosta jače pigmentovano. Nadograđuje se bez problema i možete regulisati pigmentovanost na osnovu koliko slojeva nanosite. Ja sva rumenila nanosim RT Blush četkicom tako što samo vrhom četkice dodirnem površinu rumenila i onda laganim kružnim pokretima blendam rumenilo na jagodicama. 


Sleek- Hide it Concealer- nijansa 00

U Beč nisam ponijela skoro ništa od svoje šminke sa namjerom da ću tamo kupiti šta mi treba a da je novo i da nema kod nas. Kako stalno koristim Aura korektor, htjela sam probati još neke za koje sam čitala dobre preporuke pa sam pored Catrice kamuflaže (koju nikako nisam mogla naći kod nas) uzela i ovaj Sleek korektor u stiku.



Težak je 3 grama i ima SPF15. Uzela sam najsvjetliju nijansu i super mi odgovara boja ali mi je sastav proizvoda malo čudan :) Kada ga krenete nanositi na lice bilo prstima ili četkicom on je u čvrstom stanju. Ali čim se malo ugrije u dodiru sa kožom postaje tečniji i topi se. To je dobro jer se baš fino izblenda i stopi ali mi se ne sviđa jer imam osjećaj da na licu ne stoji dugo nego da se sav istopi i brzo nestane :)
Obzirom da je pakovanje dosta malo i lagano, odličan je za ubaciti u torbu i imati ga uz sebe u toku 
dana za male popravke. 

Što se tiče cijena ne znam ih tačno jer sam kupovala još neke stvari za kosu, ali otprilike paleta je kostala nekih 12e, rumenilo oko 7e, a korektor oko 3e.

Ako budete u prilici da nabavite nešto od Sleek šminkice, obavezno probajte rumenila. Mene su oduševila :)

Hvala za čitanje pa se vidimo ubrzo :*































5 comments:

  1. Ja jos gledam da li da ti uzmem Catrice kamuflazu tecnu i kontam zbavila si 100% i odustanem...nadam se da si je do sada vec pronasla i probala...a sleek eh eh eh

    ReplyDelete
  2. Ja sam mislila da jedina cuvam sleek ambalazu :D Doduse, ja imam samo oh so special paletu, i cuvam njenu ambalazu...i volim je svim srcem :D Ova tvoja paletica mi se bas svidja, a ni mono rumrnilo nije lose...A vidjela sam da su im izasle nove palete za oci koje me odusevljavaju svojim nijansama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene nove palete privlače, jedva čekam da ih negdje uganjam :) A ambalaža je baš divna i dekorativna :*

      Delete
  3. Ja sam mislila da jedina cuvam sleek ambalazu :D Doduse, ja imam samo oh so special paletu, i cuvam njenu ambalazu...i volim je svim srcem :D Ova tvoja paletica mi se bas svidja, a ni mono rumrnilo nije lose...A vidjela sam da su im izasle nove palete za oci koje me odusevljavaju svojim nijansama...

    ReplyDelete